[linux-audio-user] Linux & sound in swedish

Andreas Andersson alhambra5p at hotmail.com
Thu Apr 29 12:42:27 EDT 2004

This one is relevant only for people who understand swedish. Sorry.

Jag har skrivit ett 5-poängsarbete om ljud med GNU/Linux (examensarbete på
musikhögskolan i Örebro). Om någon är intresserad av att läsa det så kan jag
maila det i pdf- eller openoffice-format, alternativt posta en papperskopia
mot ersättning för porto och kopiering. (Den digitala versionen saknar
försättsblad. Tycker man att det är viktigt bör man välja
pappersversionen...) Svara till min privata mail.

/Andreas Andersson
aa at mensa.se